The beauty of who you are

Jeg har forelska meg i den nye singelen til Bjørn Johan Muri. Den er så utrolig søt.

Ellers kan jeg fortelle at jeg har blitt syk. Nei det er ikke den fryktede svineinfluensaen, jeg tror jeg ville vært litt hardere ute å kjøre da. Jeg har ganske enkelt bare litt vondt i halsen, nei det var en underdrivelse. Jeg har egentlig kjempe vondt i halsen. Også fryser jeg en del.. 

Så i natt sov jeg nesten 15 timer til sammen, og fortsatt vil jeg sove mer.. Men jeg tenker at fornuften skal seire over viljen akkurat nå. Jeg kan umulig ha godt av å sove ennå mer.. Dessuten er det jo en ny dag, og til tross for at jeg planlegger å være flink å holde meg innendørs i dag uten å anstrenge meg for mye, så kan jeg sikkert få gjort noe produktivt. Ta litt bilder, lese, skrive.. 

Men jeg savner mammaen min nå som jeg er syk, og vil at hun skal komme hit med cola og is til meg.. Og kanskje potetskruer også..

Blogglisten

Dette innlegget ble publisert i Generelt. Bokmerk permalenken.

Legg igjen en kommentar

