Følelsene og tankene raser rundt i hodet mitt

Noe sier meg at jeg burde være glad i dag, jeg har jo tross alt spilt treningkamp og vunnet. Ikke nok med det, jeg ble jo også toppscorer med mine to mål..

Men jeg er ikke glad, jeg er direkte oppgitt. Jeg har slitt med en tekst i en uke nå, og klarer fortsatt ikke si meg fornøyd. Innleveringsfrist i morgen klokken 12, og her sitter jeg. Jeg er kjempe lei av hele teksten. Den kan brenne.. 

Og i tilegg har mange av blogginnlegga mine forsvunnet, bildene som var lastet opp er borte.. Og Ipublish har ikke kommet med noen som helst forklaring på hvorfor dette har hendt.. Jeg er ikke den eneste bloggeren som har mista ting heller.. Hva skjer? Har Ipublish noen som helst plan om å fortelle oss brukere hva som har hendt? Er det muligheter for å få alt tilbake?

Vel, tilbake til teksten. Etter mye om og men har jeg endelig klart å få avsluttet den. Men jeg er ikke fornøyd. Jeg føler at jeg har skrevet mye om egne erfaringer, og gjort teksten ganske personlig. Selv om jeg tviler på at noen som ikke kjenner meg og min bakgrunn kan koble to og to sammen for å si det sånn. Men til tross for dette, til tross for at jeg har lagt en del av sjela mi inn i teksten så føler jeg at det ikke blir nok. 

Jeg gruer meg til å få tilbakemeldinger på dette, jeg vet ikke helt om jeg vil vite hva mister Sverre Drønen har å si etter å ha lest teksten..

Men nå er det senga, jeg står heller opp noen timer før jeg må i morgen og får gjort ferdig teksten. Kanskje kan jeg, etter litt søvn, motivere meg selv til å fulføre dette. Kanskje søvn tilogmed er alt som skal til for at jeg skal se hva som mangler.

God natt folk!

Bilde: Random bilde tatt en solskinnsdag på torvallmenningen

Blogglisten

Dette innlegget ble publisert i Generelt. Bokmerk permalenken.

2 svar til Følelsene og tankene raser rundt i hodet mitt

  1. God natt!

    Og du er ikke den eneste som slider. Men dette går så fint, skarru se!! (det må jo det).God natt!

    Og du er ikke den eneste som slider. Men dette går så fint, skarru se!! (det må jo det).

  2. PS: Bra bilde! Det viser en tankevekkende sårbarhet på asfalt en tidlig torsdags morgen. Superb utført. terningkast fem og en halv.PS: Bra bilde! Det viser en tankevekkende sårbarhet på asfalt en tidlig torsdags morgen. Superb utført. terningkast fem og en halv.

Legg igjen en kommentar

