Tenker tanker jeg har tenkt tusen ganger fra før av..

Vel, både ja og nei.. det jeg egentlig tenkte å bare droppe inn i bloggen nå er egentlig bare sånne små ting som plutselig slår deg, eller.. ja dere skjønner når dere leser resten:p

Først til det øverste bildet: Fikk denne forespørselen i går kveld, og jeg må helt ærlig innrømme at jeg lo godt da! Er utrolig usikker på hva jeg faktisk vil stemme, og om jeg i det hele tatt blir å stemme noe som helst(begynner å få det travelt nå..) Men er det en ting jeg i allefall vet, så er det at jeg skal IKKE stemme FRP.

Neste bilde:

Hva skal vi med NI telefonkataloger? Jeg gjentar: NI!?!?! Det hadde fint vært nok med en telefonkatalog for vær etasje i huset.. men neida, vi fikk en til vær. Tenk så mye papir man kunne spart..

Og til slutt:


En stk trøtt Linn Marit lørdagskveld etter å ha vært i bursdagsfest hos Hilde.

Blogglisten

Dette innlegget ble publisert i Generelt. Bokmerk permalenken.

3 svar til Tenker tanker jeg har tenkt tusen ganger fra før av..

  1. Stemmer ikke Frp selv! Haha, 9ja, det er jo greit å ha et par ekstra :PStemmer ikke Frp selv! Haha, 9ja, det er jo greit å ha et par ekstra 😛

  2. Åååh, så godt å høre at du ikke stemmer Frp! STå på! Skriver en del om deres politikk på bloggen min. De irriterer meg grenseløst!Åååh, så godt å høre at du ikke stemmer Frp! STå på! Skriver en del om deres politikk på bloggen min. De irriterer meg grenseløst!

  3. Anonym sier:

    Frp sug så jævlig. folk e så jævla egoistisk som stemme dem! stem blankt hvis du ikke skal stemme. det e bedre enn og ikke stemme i det hele tatt.

    SV; snik e snik. !Frp sug så jævlig. folk e så jævla egoistisk som stemme dem! stem blankt hvis du ikke skal stemme. det e bedre enn og ikke stemme i det hele tatt.

    SV; snik e snik. !

Legg igjen en kommentar

