Monday morning…

Det er mandag, og regnet høljer ned her i Bergen. Etter en lang og farefull ferd sitter jeg nå på skolen, klar for at timene skal begynne. 

Jeg tar meg selv stadig oftere i å reflektere over menneskene jeg møter når jeg er ute å går. I dag, som alle andre morgener, gikk jeg rundt å så på alle de mange som løper etter bussen. Det ironiske der er at det er som regel de samme menneskene du ser stresse bortover veien. 

Hva om disse bare sto litt tidligere opp om morgenen?

Ta for eksempel Elise som jeg bor sammen med. Til å begynne med hadde hun det alltid veldig travelt, for hun sto enkelt og greit for seint opp. Men sånn som i dag, så var hun tidlig ute og godt humør.

Men nå begynner timen, så jeg må «løpe»!

 

Dette innlegget ble publisert i Generelt. Bokmerk permalenken.

2 svar til Monday morning…

  1. Ha en fin dag !Ha en fin dag !

  2. Anonym sier:

    syns ikke du skal mobbe folk som e i siste liten på vei til skolen eller jobb! æ e flink i det siste og ikke være en sånn en, sånn som i dag.

    SV; bowling e sykt gøy. i love it! søt snik? snik e en snik. punktum. syns ikke du skal mobbe folk som e i siste liten på vei til skolen eller jobb! æ e flink i det siste og ikke være en sånn en, sånn som i dag.

    SV; bowling e sykt gøy. i love it! søt snik? snik e en snik. punktum.

Legg igjen en kommentar

