Amputerte blogginnlegg

Har en følelse av at alle blogginnleggene mine denne uka kommer til å være litt amputerte.

Vel, i dag har jeg hatt min første «ordentlige» skoledag, den besto da av ganske mye informasjon om hva vi skal gjøre framover, hva som er forventet av journalister, hva som kreves osv.. Spennende spennende.

Ble nesten litt deprimert da vi fikk et råd om å jobbe et par år i lokalavisa der vi kommer fra da. Frister ikke mye å starte å jobbe i Finnmark Dagblad for å si det sånn. 

Vel, nå skal jeg egentlig bare spise litt middag, så bærer det ut igjen for bar til bar runde.

PREKAST!

Også må jeg bare si at jeg skal svare på de mange kommentarene deres snart!

Blogglisten

 

Dette innlegget ble publisert i Generelt. Bokmerk permalenken.

2 svar til Amputerte blogginnlegg

  1. Kos deg i dag da ! :)Kos deg i dag da ! 🙂

  2. heia. Har du noen bilda av han pappa og dm? savne dem littheia. Har du noen bilda av han pappa og dm? savne dem litt

Legg igjen en kommentar

