Første skoledag..

Sitter her og føler meg som ei lita jente som for første gang skal sette sine ben på en skole.

Gruer meg kjempe mye og har mange tanker. Tanker som tenk om jeg ikke får dette til, tenk om ingen liker meg, tenk om tenk om tenk om..

Klokken 12:00 i morgen braker det løst, da skal vi møtes en hel gjeng for første gang i vårt liv. Hvordan det kommer til å gå er jeg nå ikke helt sikker på, men vi får se.

Fadderuka starter også i morgen, hvordan dette skal gå vet jeg i allefall ikke.

Ønsk meg lykke til!

Blogglisten

Dette innlegget ble publisert i Generelt. Bokmerk permalenken.

Ett svar til Første skoledag..

  1. Anonym sier:

    æ e nu spent på skoledagen diiiin!æ e nu spent på skoledagen diiiin!

Legg igjen en kommentar

