I natt var jeg et modig menneske.

Jeg lå stille og intetanende i min seng da jeg plutselig i kroken av mitt øye ser noe som flyr.

Det  viser seg å være en av de der langbente fluene som vistnok ikke skal gjøre deg noe om du bare lar de være.

Men ettersom jeg er litt sånn smålig paranoid og skeptisk til insekter, så var jeg overbevist om at her gjaldt det liv eller død. Enten måtte den dø, eller så kom ikke jeg til å overleve natten.

Så jeg sto stille opp av min seng, og lette litt småfebrilsk etter noe jeg kunne bruke for å ta livet av kreket med. Jeg endte opp med en skrivebok..

Så et slag eller ti senere, var fluen død.. Jeg rev ut et ark fra den fantastiske skriveboken, og pakket fluen godt inn i det før jeg la den i søppelposen. 

Søppelposen lukket jeg forsvarlig, for jeg ville jo ikke risikere at fluen skulle våkne til liv(Noe som ville vært ganske umulig, ettersom den var delt opp i ganske mange biter) og komme for å hevne seg på meg.

Så kunne jeg til slutt legge meg tilbake i den varme gode sengen min for å sove.

BILDE: Random Google

Dette innlegget ble publisert i Generelt. Bokmerk permalenken.

2 svar til I natt var jeg et modig menneske.

  1. Så flink du er da Linn! Jeg hadde aldri turt det jeg.. Har dessverre stor angst for disse, og pisser på meg om jeg ser dem 🙂

    SANDRAHSå flink du er da Linn! Jeg hadde aldri turt det jeg.. Har dessverre stor angst for disse, og pisser på meg om jeg ser dem 🙂

    SANDRAH

  2. Anonym sier:

    Så slem du e..Så slem du e..

Legg igjen en kommentar

