Morfar

Ironisk nok at jeg nettopp skreiv om å bare legge ut et blogginnlegg for dagen?

Vel, saken er den at jeg sitter her å tenker litt på morfar..


Morfar helt til venstre.. FOTO: Rino Engdal

Det har seg nemlig sånn at morfar har blitt lagt inn på sykehus med lungebetennelse, så jeg sitter her å tenker på han.

Jeg bekymrer meg kanskje unødig, men jeg vil ikke at noe skal hende med de jeg er glad i mens jeg er borte.. De betyr for mye for meg.

 

Dette innlegget ble publisert i Generelt. Bokmerk permalenken.

Ett svar til Morfar

  1. ja, tragisk!! Stakkars far!!!! Jeg er frykteig glad i han<3<3 Det var ekkelt ogg sitte med han til byen, samtidig som han var fryktelig syk. Gleder meg til han blir frisk:)ja, tragisk!! Stakkars far!!!! Jeg er frykteig glad i han<3<3 Det var ekkelt ogg sitte med han til byen, samtidig som han var fryktelig syk. Gleder meg til han blir frisk:)

Legg igjen en kommentar

