Det er en ting jeg ikke helt forstår..

Og det er de bloggerne som skriver 4-5-6 nye innlegg i bloggen sin vær eneste dag..

Jeg mener hvor får de inspirasjonen sin fra? Blir alle innleggene deres meningsfulle på et vis, og interessante for leserne å lese?

Jeg klarer i allefall ikke helt å forstå dette, for jeg har sjeldent inspirasjon til å skrive mer enn et innlegg om dagen, og sjeldent får jeg det til å bli spennende uansett.. Og de få gangene jeg faktisk finner inspirasjon til å skrive mer enn et saklig innlegg på en dag, så skriver jeg ned alt, men venter med å publisere. For da har jeg noe å publisere de dagene jeg absolutt ikke har noen ting å skrive om.

 

 

Dette innlegget ble publisert i Generelt. Bokmerk permalenken.

2 svar til Det er en ting jeg ikke helt forstår..

  1. Jeg er enig i d!! Noen ganger kjeder jeg meg og skriver kanskje to ganger minst!!Jeg er enig i d!! Noen ganger kjeder jeg meg og skriver kanskje to ganger minst!!

  2. Anonym sier:

    Æ skjønne heller ikke helt kossn folk klare det, men det e anderledes med hver dag, hele tida. enn i blant. Æ skjønne heller ikke helt kossn folk klare det, men det e anderledes med hver dag, hele tida. enn i blant.

Legg igjen en kommentar

