Flytta til Bergen!

Etter noen få timer med søvn i natt sto jeg tidlig opp for å dra til Alta hvor et fly ventet for å ta meg med først til Oslo for så å føre meg videre mot Bergen.

Og nå er jeg her, tro det eller ei. Jeg kom fram! All bagasjen fikk jeg med meg også, så det er jo positivt eller hva?

Bor foreløbig bare sammen med ei jente på 19 fra Honningsvåg. Hun virker i allefall utrolig koselig. Etterhvert skal det komme ei jente til på 18 mener jeg å si det var, så vi får nå se.

Også kan jeg jo nevne at jeg har møtt to fantastiske mennesker i dag! Narmo og Linn Helen kom nemlig å henta meg på flyplassen, så masse takk til de<3

Så må jeg helt ærlig si at jeg er så trøtt at jeg ikke gidder skrive mer nå, kommer sikkert litt bilder etterhvert og sånt, men har ikke tatt noe ennå. Slenger bare med et random bilde jeg tok her om dagen.

Dette innlegget ble publisert i Generelt. Bokmerk permalenken.

5 svar til Flytta til Bergen!

  1. Bergen er en fantastisk by! Bergen er en fantastisk by!

  2. Anonym sier:

    Iiiih! e det ikke spennanes? :DIiiih! e det ikke spennanes? 😀

  3. Anonym sier:

    SV: det va dødsgøy 😀 æ trur du kommer til å trives godt i bergen!SV: det va dødsgøy 😀 æ trur du kommer til å trives godt i bergen!

  4. Anonym sier:

    SV: det va dødsgøy 😀 æ trur du kommer til å trives godt i bergen!SV: det va dødsgøy 😀 æ trur du kommer til å trives godt i bergen!

  5. Det blir sikkert kjempe koselig å bo sammen da! Du må kose deg i Bergen 🙂
    SANDRAHDet blir sikkert kjempe koselig å bo sammen da! Du må kose deg i Bergen 🙂
    SANDRAH

Legg igjen en kommentar

