Utrolig koselig!

Dro på hytta i går ettermiddag som planlagt.

Ankom Kårhamn i 5 tiden på ettermiddagen, og dro med en gang en tur på besøk til mormor og morfar. Utrolig koselig å treffe de igjen, har faktisk ikke sett de siden påske(eller har sett morfar i sommer, men ikke mormor). Der var også tre av mine kusiner(Marte, Kristin og Tonje) og ene fetteren min sin sønn(Vincent).


Mormor<3


Morfar<3

Etterhvert dro jeg og mamma opp til hytta for å legge fra oss ting og slikt, før vi gikk tur på fjellet for å plukke bær(og jeg for å ta bilder). Plukka vel tre liter bær eller no sånt, og tok masse bilder! kjempe koselig.


Lite sminke, dårlig hårdag og ikke verdens beste bilde, men jeg var på fjelltur;)


Mamman min<3

 I dag formidag dro jeg til mormor og morfar igjen og fikk med meg de fire overnevnte barna på spasertur ut til Lillehavna. Det var kjempe koselig, tok masse fine bilder!

Etterhvert dro vi hjem til mormor og morfar igjen hvor jeg, Kristin og Vincent spilte litt supermario før vi dro for å spille fotball.

Etter en liten fotballøkt gikk jeg en tur på besøk til Lindar, og det var også utrolig koselig. Er et par år siden sist jeg møtte han nå, så satt der en god stund å snakket med han. Han har en utrolig nydelig liten datter, og hun var så god!(Som Pia ville sakt)

Så var det kjapt nedenom hytta for å pakke sammen sakene mine, før jeg gikk til mormor og morfar igjen for å vente på at båten skulle gå. Litt tungt å si hadebra til de, for nå blir jeg jo faktisk borte til jul..

 

Dette innlegget ble publisert i Generelt. Bokmerk permalenken.

Ett svar til Utrolig koselig!

  1. Det hørtes kjempe koselig ut! Det er i allefall godt å treffe igjen slekt, etter lang tid 🙂

    SANDRAHDet hørtes kjempe koselig ut! Det er i allefall godt å treffe igjen slekt, etter lang tid 🙂

    SANDRAH

Legg igjen en kommentar

