Utfordring

Jeg tar denne utfordringen på et litt «unormalt» vis. Jeg leste om den i Katrine’s blogg, og fikk med en gang et minne jeg hadde litt lyst til å skrive om!

her følger da utfordringen:
Skriv om en opplevelse du aldri kommer til å glemme. Kan være en skummel opplevelse, en gøy, eller kanskje bare noe du en gang opplevde som koselig. Alt fra de sykeste historier, merkelige drømmer eller kanskje bare en koselig kveld med en venninne? Gjerne legg til bilde som kan relateres til det du skriver.
Inviter to andre bloggere til å gjøre det samme.

Så min opplevelse..

Natt til 04 september i fjor satte jeg meg på toget i Moss. Jeg var på vei mot Bergen for å besøke en av mine beste venner, og for å dra på konsert med yndlingsbandet mitt!

Jeg annkom Bergen ganske tidlig(Les: 6-7 tiden om morgenen..) og ble møtt av en småtrøtt Karina. Vi gikk opp til leiligheten Karina delte med 3 andre jenter og slappet av litt(Les: sov) før vi gikk på «skolen». Karina studerte kunsthistorie. 

Og tro det eller ei, men jeg lærte meg faktisk forskjellen på Greske tempel og Romerske tempel! Ikke at jeg i det hele tatt kan skjønne hvordan jeg forstå noe av det foreleseren fortalte. For hun snakket nemlig DANSK! Og noe jeg annser som viden kjent er at jeg ikke skjønner Dansk(Les: Jeg møtte to kjekke gutter når jeg var i Danmark på skoletur, og ettersom de var ganske fulle lot jeg rett og slett som om jeg var finsk og ikke forsto et kløyva ord dansk. Dermed gikk hele kvelden på engelsk. Dette var faktisk utrolig gøy!).

Etter forelesningen gikk vi rett og slett på shopping tur. Husker desverre ikke så mye av alt jeg kjøpte meg, tror faktisk ikke det var så utrolig mye. Men husker jeg kjøpte noen kule klistremerker på Accesorize. 

Etter shopperunden spiste vi på Dolly Dimples.

Så dro vi hjem til Karina for å ordne oss, og så bar det ut på leting etter konsertområdet.
Til slutt fant vi en strøm av folk og bestemte oss for bare å følge de.

For en konsert! Det var utrolig bra, og det eneste som jeg føler ødela litt var en mann i 40 årene som absolutt skulle presse seg fram og være ufin.. Det gjorde ikke saken bedre at kjerringa han var sammen med var ei bitch heller..

Men det var i allefall en flott opplevelse!:D Sov på gulvet til Karina den natta, og gikk tidlig neste morgen for å ta toget tilbake til Moss, hvor jeg ble hentet på perongen av Pernille.


Og til slutt velger jeg å utfordre Karina og Eirik til å gjøre det samme!

 

Blogglisten

Dette innlegget ble publisert i Generelt. Bokmerk permalenken.

5 svar til Utfordring

  1. Høres ut som en herlig opplevelse :)Høres ut som en herlig opplevelse 🙂

  2. Hørtes ut som en herlig dag! Men jeg hadde klikket om en mann i førtiåra hadde kommet forran meg jeg..

    SANDRAHHørtes ut som en herlig dag! Men jeg hadde klikket om en mann i førtiåra hadde kommet forran meg jeg..

    SANDRAH

  3. Så gøy at du linket til meg! Tusen takk:)

    Høres ut som en koslig dag, viktig å ta vare på minner som de!

    SV: ååå du bør absolutt ta turen til Florida ja! Det er helt sinnsykt nydelig der:)

    Ja ikke sant! er ikke hver dag jeg ser noen kjente på en blogg før! heheSå gøy at du linket til meg! Tusen takk:)

    Høres ut som en koslig dag, viktig å ta vare på minner som de!

    SV: ååå du bør absolutt ta turen til Florida ja! Det er helt sinnsykt nydelig der:)

    Ja ikke sant! er ikke hver dag jeg ser noen kjente på en blogg før! hehe

  4. Anonym sier:

    Mah! han mannen alltså!
    Mah! han mannen alltså!

  5. Anonym sier:

    æ godtok utfordringa di! den e verdt å gå å snike på. æ godtok utfordringa di! den e verdt å gå å snike på.

Legg igjen en kommentar

