Jeg skal flytte!!

Nå er det under en uke til jeg setter meg på flyet for å dra til Bergen.

Hvordan kommer dette til å gå? Hvordan er de jeg skal bo sammen med? Kommer jeg til å trives? 

Spørsmålene jeg har oppe i hodet mitt nå er mange, og jeg er så utrolig nervøs!

Jeg har fremdeles ikke begynt å pakke, og nå føler jeg nesten at det haster litt.. Hva skal jeg ta med meg? Hva kommer jeg til å trenge? Hva kan jeg få ettersendt etterhvert?

Jeg er utrolig flink med paint!

Dette innlegget ble publisert i Generelt. Bokmerk permalenken.

Legg igjen en kommentar

