Det kan da ikke være mulig?

Jeg har registrert bloggen min hos Blogglisten, bare for å se hvor mange besøkende jeg har.

Men nå har jeg da kommet fram til at det må være noe veldig galt med hele greia.
I dag,eller i går blir det vel, hadde jeg ikke mindre enn 55 besøkende.. noe som ikke gir meg mening.. For så mange besøkende kan da umulig den lille bloggen min ha hatt?

I såtilfelle hadde det i allefall vært utrolig kult om alle som faktisk var innom kunne kommentert, sånn at jeg kunne fått bekrefta at det faktisk var så mange(tviler sterkt..).

Men  det skjer ikke, vet selv hvor utrolig flink jeg er til å la være å kommentere, bare fordi jeg føler at jeg ikke har noe konstruktivt å komme med.

Andre som har noen erfaring med blogglisten? Er det mye tull med statistikken der?

Legger inn et random bilde.

 
Må innrømme at jeg er litt sjalu på min gudsønn(fadderbarnet mitt) som har denne drakta!

Blogglisten

Dette innlegget ble publisert i Generelt. Bokmerk permalenken.

Legg igjen en kommentar

