with tears in my eyes…

ros

Klokken 18:55 satte jeg meg spent ned i soffa’n med min flotte drakt på, jeg skulle nemlig se disse gutta


møte Molde.

Som en hver god supporter var jeg ivrig i kampen.. Men etterhvert kom det mindre å mindre lyd fra meg.. Når gutta lå under med 3 mål øynet jeg lite håp. Det virket rett og slett som om gutta hadde gitt opp. Og når guttas iver etter å vinne forsvant, så forsvant min glede over å være supporter. Jeg fulgte selvfølgelig fortsatt med, og jeg hoppet litt opp og ned i soffa’n når det hendte noe spennende på tv skjermen. Men jeg merka at jeg ble litt smitta av spillernes frustrasjon. 

Så når det fjerde målet i mot var et faktum kjente jeg at jeg hadde en tåre eller ti i øyekroken, og jeg skjønte at dette ville de ikke klare å hente seg inn etter. Og når da det femte målet kommer, så slipper et lite sinnarop ut av meg, og mamma og pappa svarer med å fortelle meg(Som om jeg ikke viste det allerede..) at når de lagene som allerede er slått ut av cupen kunne bli slått ut, så kan vel Rosenborg også bli det. Altså jeg vet at Rosenborg ikke er uslåelige, men det er da lov å bli skuffa når laget i ditt hjerte taper? 

Men jeg ble mektig irritert når jeg ser Rosenborg supportere forlate stadion ti minutter før kampslutt.. Hva viser du laget som du påstår at du holder med, når du går fra kampen hvis de taper? Du viser deg ikke som en god supporter..

Takk og adjø..

 

Blogglisten

Dette innlegget ble publisert i Generelt. Bokmerk permalenken.

Legg igjen en kommentar

