Hjemme fra Oslo..

Da har jeg kommet hjem etter en fantastisk uke i Oslo og omegn!

Kjenner at jeg godt kunne vært der en uke til.. I stedet for å kjede dere alle(?) med masse tekst om hva som har hendt i løpet av uka, så legger jeg heller inn litt bilder:)


Her er da den fantastiske personligheten jeg nevnte i forige innlegg.


Torsdag besøkte vi Moss og Jeløy FHS. Jeg måtte bare ta noen MANGE bilder, og dette utvalgte bildet er da internatet mitt<3


Plutselig var bare Marius der. Og jeg må si, jeg elsker de grønne buksene dine Peter Pan!:D


Fredag startet vi dagen med et morgenbad. 


Og på kvelden etter en lang shoppingrunde i Oslo mekka vi bursdagskake til Ina. Jeg var litt kjempe oppgitt over Pernille’s kakebakingsferdigheter..:p


Lørdag ettermiddag kom Ina og Tonje for å hjelpe oss med å fikse ferdig hus og mat til bursdagsfeiringa. Vi pynta like så godt Pernille med det nye undertøyet til Ina.


Jentene ferdigpynta:)


Nydelige Camilla og søte Andreas:)


Folk<3


Søte Pia med den nye hesten sin;p


Dette er da tatt FØR kjoleoverdelen falt helt ned..:p


Og der var den helt nede..:p


Hærli Tonje;p


Marius og Pernille


Smuude Ruud<3


Pernille og jeg fant en giraff på en lekebutikk(Vi fant forresten også en utrolig kjekk kar som arbeidet der, og han snakka vi litt med^^)


Vi avslutta mandagen vår med litt nattbading:D (Tre runder med bading ble det i løpet av uka)


Og tirsdag bestemte vi oss for at det var alt for lenge siden vi var på legevakta sammen.


Funky face..:p

Blogglisten

Dette innlegget ble publisert i Generelt. Bokmerk permalenken.

5 svar til Hjemme fra Oslo..

  1. Anonym sier:

    Duu alltså..:pDuu alltså..:p

  2. Så herlig! Oslo er en fantastisk plass, og jeg kunne vært der en god stund til 🙂 Hvor er buksene til Peter Pan fra?

    SANDRAHSå herlig! Oslo er en fantastisk plass, og jeg kunne vært der en god stund til 🙂 Hvor er buksene til Peter Pan fra?

    SANDRAH

  3. Anonym sier:

    Hvorfor legevakta?Hvorfor legevakta?

  4. Anonym sier:

    hehe, Pernille var smart å tråkka over på jobb;Phehe, Pernille var smart å tråkka over på jobb;P

  5. så gøy! oslo er en fin by (å besøke). hehe 😀

    sv; Tuusen takk for kommentaren på innlegget mitt om religion og vannkopper! håper du får en kjempefiiin dag! :Dså gøy! oslo er en fin by (å besøke). hehe 😀

    sv; Tuusen takk for kommentaren på innlegget mitt om religion og vannkopper! håper du får en kjempefiiin dag! 😀

Legg igjen en kommentar

