Oslo

I morgen setter jeg meg på flyet fra Alta mot Oslo.

Der skal jeg besøke denne fantastiske personligheten:

Og jeg må si, jeg gleder meg utrolig mye! Får treffe igjen mange fra skoleåret som gikk, og det blir bra!

Søndag skal jeg, Tonje og kanskje et par til dra til Skien for å se dette laget:

Spille mot Odd Grenland. Det blir fantastisk bra:D I tilegg blir det da muligheter for å se igjen ennå et par stykker til fra skoleåret som gikk. Dødsbra spør du meg. 

Så nå skal jeg hoppe litt på kofferten min, for å se om den på magisk vis lukker seg, så blogges vi kanskje i løpet av uka, men i verste fall blogges vi ikke før om en uke ca. 

Som Bjørn ville sakt: Kos dæ!

Dette innlegget ble publisert i Generelt. Bokmerk permalenken.

6 svar til Oslo

  1. Morsomt! Jeg reiser også til Oslo i morgen, og gleder meg kjempe masse 🙂 Heldig du er som får se Rosenborg i aksjon på bortebane. Elselskels 😀

    SANDRAHMorsomt! Jeg reiser også til Oslo i morgen, og gleder meg kjempe masse 🙂 Heldig du er som får se Rosenborg i aksjon på bortebane. Elselskels 😀

    SANDRAH

  2. Anonym sier:

    det va jo hyggelig at du har så veldig løst å se mæ å da… :Pdet va jo hyggelig at du har så veldig løst å se mæ å da… 😛

  3. Ja, det blir sikkert kjempe bra. Du får ta turen ned til Trondheim og Lerkendal, det er helt sykt å være der! 😀

    SANDRAHJa, det blir sikkert kjempe bra. Du får ta turen ned til Trondheim og Lerkendal, det er helt sykt å være der! 😀

    SANDRAH

  4. SV: Hihihi xD Artig å høre 😀

    Vet du. Jeg har ikke peiling på fotball, men jeg håper du koser deg masse! :DSV: Hihihi xD Artig å høre 😀

    Vet du. Jeg har ikke peiling på fotball, men jeg håper du koser deg masse! 😀

  5. oy så gøy! kos deg!

    sv; hei, sorry sent svar men ville bare kjapt takke for kommentaren din! 😀 Hatt en fin sommer så langt? Ønsker deg en kjempefin dag!oy så gøy! kos deg!

    sv; hei, sorry sent svar men ville bare kjapt takke for kommentaren din! 😀 Hatt en fin sommer så langt? Ønsker deg en kjempefin dag!

  6. Hun kjenner jeg igjen!:) hun gikk på den samme videregående skolen som jeg gikk på! men snakket ikke sammen da heheHun kjenner jeg igjen!:) hun gikk på den samme videregående skolen som jeg gikk på! men snakket ikke sammen da hehe

Legg igjen en kommentar

