Respons

Jeg må innrømme at jeg ble litt imponert over hurtig svar fra produsentene av Tom & Jerry kjeks. 

Jeg sendte da en mail hvor jeg spurte etter årsaken til at de har fjernet leken fra esken. Her er svaret jeg fikk:

Hei og takk for henvendelsen.

Grunnet nye retningslinjer når det gjelder markedsføring overfor barn har vi valg å fjerne figuren fra pakken. På den nye emballasjen er også teksten «Lag din egen samling av Tom & Jerry-figurer» blitt fjernet.

Vi beklager skuffelsen dette medfører.

Med vennlig hilsen
Sætre Forbrukerservice

Marte Lindstrøm
Forbrukerkonsulent

 

Så da vet vi det..

Dette innlegget ble publisert i Generelt. Bokmerk permalenken.

2 svar til Respons

Legg igjen en kommentar

