Tom & Jerry kjeks

Nå er det kjempe lenge siden sist gang jeg spiste Tom & Jerry kjeks, og jeg må si at skuffelsen er stor..


(Av mangel på bilde av esken tar jeg bare dette)

Det er ikke smaken som skuffer, den er kjempe god den. Nei det som skuffer meg er mangelen på figur. Den lille leken som pleide å følge med i esken er rett og slett fraværende.

Er dette bare en glipp fra Sætre som er produsenten bak kjeksen? Eller er det rett og slett noe de har kuttet ut? I såtilfelle, hvorfor?

 

Dette innlegget ble publisert i Generelt. Bokmerk permalenken.

Ett svar til Tom & Jerry kjeks

  1. Hehe, synes ikke det var så dumt jeg. Det er jo egentlig bare noe som blir kastet til slutt 🙂

    SANDRAHHehe, synes ikke det var så dumt jeg. Det er jo egentlig bare noe som blir kastet til slutt 🙂

    SANDRAH

Legg igjen en kommentar

