HJELP!

Når jeg var yngere så jeg en film som het Time at the Top. Jeg så den ikke bare en eller to ganger, jeg så den MANGE ganger. Nå har jeg lyst til å se den igjen, problemet er bare at Hallmark bare viser den når det ikke passer meg, rett og slett fordi jeg ikke er hjemme når de planlegger å vise den.. 

Jeg har prøvd å søke etter den for å få kjøpt filmen, men finner ingenting.. Jeg har også prøvd å søke etter den for å laste ned, men heller ikke der finner jeg noe.. 

Hvem kan hjelpe meg??

DETTE er filmen det dreier seg om..

Dette innlegget ble publisert i Generelt. Bokmerk permalenken.

3 svar til HJELP!

  1. Dessverre.. Men du kan prøve å søke på google da 🙂

    SANDRAHDessverre.. Men du kan prøve å søke på google da 🙂

    SANDRAH

  2. Anonym sier:

    Så ut som en meerkelig film:pSå ut som en meerkelig film:p

  3. Anonym sier:

    hehe, ja det er vel egentlig en ganske merkelig film ja;p Ordentlig fjortiss materiale;)hehe, ja det er vel egentlig en ganske merkelig film ja;p Ordentlig fjortiss materiale;)

Legg igjen en kommentar

