Livet før i tiden.. Livet på VGS..

Det er et par år siden jeg nå gikk ut av Hammerfest videregående skole. Å jeg kan ikke skryte på meg at jeg savner skolen noe særlig. Jeg skriver dette innlegget på request, så jeg vet ikke helt hvor bra det kan bli ettersom jeg egentlig ikke har så mange ord å skrive.

Men vi prøver.. Forespørselen var å skrive et innlegg om tia på VK1. Det var da når jeg gikk kokkelinja sammen med halve Alta. Men ettersom jeg ser for meg at det blir mye enklere å skrive om hele VGS samlet, så gjør jeg det i stedet. (Sorry Frida:p)

Å starte på VGS var noe helt annet enn å gå på ungdomsskolen. Da jeg startet på GK havnet jeg i en klasse hvor jeg bare kjente et menneske fra før av. Henne hadde jeg gått i klasse med et par år på barneskolen, så jeg kjente henne egentlig ikke. Men jeg viste i allefall hvem hun var. 

Skoleåret var i grunn veldig greit. Trivdes med fagene, trivdes med lærerne(minus et par allmennfaglærere..) og trivdes med elevene. Husker en time jeg og Tor Erik satt å kasta papptallerkner til hverandre. Det var da en naturfagstime, og lærern ble aldri sinna uansett hva vi gjorde liksom. Men denne timen ble han faktisk kjempe sinna! Det var ikke mye lyd fra verken meg, Tor Erik eller resten av klassen den timen.

Var kjempe fornøyd når året var omme, hadde tross alt bare gode karakterer(hvis du ser bort i fra 3ern min i matte).

Andre året havna jeg i klasse med nesten bare Alta væringer.. Det føltes i allefall slik til å begynne med. Men det viste seg jo at det var et par fra Hasvik der også.

Året gikk å jeg ble faktisk ganske så glad i enkelte av de Alta væringene, de var jo utrolig koselige mennesker. Vi hadde ungdomsbedrift, men den kan vi jo mildt sakt si at gikk til helvette ikke gikk så bra.

Gikk ut med litt dårligere karakter enn året før, i allmennfagene i allefall. Men var egentlig kjempe fornøyd. Jeg sto i fransk, og fant ut at da var alt greit.(Vi var bare tre av 15 som sto i faget..)

Tredje året ser jeg på som en liten feiltagelse.. Jeg var ikke helt klar for å ha så mye fag, og så mye skole. Tror jeg kunne trengt en liten pause. Å jeg tror neppe jeg hadde kommet meg gjennom året om det ikke hadde vært for noen av de fantastiske menneskene jeg gikk i klasse med. Men jeg sto i alle fag, selv om det var på nære nippet i enkelte(Les: Historie, biologi, matte..).

Men ellers så har jeg ikke så mye å si, slenger inn dette her:


(Trykk på bildet om du vil se det i full size..)

Føler du deg glemt på bildet må jeg rett og slett beklage, tok det jeg fant av bilder, og jeg har desverre ikke bilder av ALLE de jeg har gått i klasse med.

Bakgrunnen er en tegning Ina laget til meg når vi gikk tredje året.

Dette innlegget ble publisert i Generelt. Bokmerk permalenken.

4 svar til Livet før i tiden.. Livet på VGS..

  1. 😉 Enig.. å vi hadde nok lært noe garantert!
    Siste ja.. ligger mye mer musikk av meg her og på iTunes og Spotify

    http://www.myspace.com/rebinaofficial😉 Enig.. å vi hadde nok lært noe garantert!
    Siste ja.. ligger mye mer musikk av meg her og på iTunes og Spotify

    http://www.myspace.com/rebinaofficial

  2. Anonym sier:

    Ka du snakke om? Du hadde jo fantastiske lærera på siste året! særlig i de fagan du nevne!;)
    Æ føle mæ i vertfall ikke glemt! Det e jo fan mæ 6 bilda av mæ der!:p
    Ka du snakke om? Du hadde jo fantastiske lærera på siste året! særlig i de fagan du nevne!;)
    Æ føle mæ i vertfall ikke glemt! Det e jo fan mæ 6 bilda av mæ der!:p

  3. Anonym sier:

    syns ikke du at læreran va fantastisk?? en vakker blanding av skjønnhet, stil og heftig hårmanke? Æ føle mæ litt glemt, for alle bildan av mæ va jææævlig stygg, men det e æ vant med ;)syns ikke du at læreran va fantastisk?? en vakker blanding av skjønnhet, stil og heftig hårmanke? Æ føle mæ litt glemt, for alle bildan av mæ va jææævlig stygg, men det e æ vant med 😉

  4. greit med noen snarveier hjem 😉
    Takker for det, syntes seff det er veldig gøy når folk liker musikken min 😉
    greit med noen snarveier hjem 😉
    Takker for det, syntes seff det er veldig gøy når folk liker musikken min 😉

Legg igjen en kommentar

