Disney filmer

Nå sitter jeg her å har utrolig lyst til å se en disney film eller ti..

Å for å døyve den lysten litt søker jeg etter disney sanger på youtube. Det er lagt ut utrolig mange youtube videoer med temaet disney, bare så det er sakt..

Så over til disney filmer igjen.. Min personlige favoritt:


Selvfølgelig elsker jeg resten av filmene også, men Skjønnheten og udyret er den jeg alltid har likt best!


Løvenes Konge<3


Snøhvit<3


Tornerose<3


Mulan<3


Oliver og gjengen<3


Jungelboken<3 Hvem kan ikke elske gode gamle Baloo?;)

 
Dumbo<3


Bernard og Bianca<3


Den lille havfruen<3


Bambi<3


Askepott<3

Så skal det nevnes at jeg har jo faktisk alle disneyfilmene på pcen min, problemet er bare at de er på engelsk og jeg vil jo gjerne se de på norsk:p

Dette innlegget ble publisert i Generelt. Bokmerk permalenken.

4 svar til Disney filmer

  1. Min favoritt er Pocahontas 🙂 Og Anastacia! Og Mulan :DMin favoritt er Pocahontas 🙂 Og Anastacia! Og Mulan 😀

  2. Disney har laget mange koselige tegnefilmer:) Min favoritt er skjønnheten og udyret.Disney har laget mange koselige tegnefilmer:) Min favoritt er skjønnheten og udyret.

  3. Anonym sier:

    SV:Ka fan betyr det?!?

    Skjønnheten og udyret E best! Forever and ever!
    Den beste scena e når han klatre på taket og ho kommer på balkongen og det e masse drama og kjærleik, så sir han Belle? og ho bare Udyr!!
    HAHA æ dør litt bare æ tenke på det!SV:Ka fan betyr det?!?

    Skjønnheten og udyret E best! Forever and ever!
    Den beste scena e når han klatre på taket og ho kommer på balkongen og det e masse drama og kjærleik, så sir han Belle? og ho bare Udyr!!
    HAHA æ dør litt bare æ tenke på det!

  4. Anonym sier:

    SV: ja nettopp!:p
    Det e så teit, men samtidig litt søtt.
    Dårlig gjennomtenkt kanskje..
    Men samtidig villa det vært litt rart med et udyr som hette for eksempel John eller no:pSV: ja nettopp!:p
    Det e så teit, men samtidig litt søtt.
    Dårlig gjennomtenkt kanskje..
    Men samtidig villa det vært litt rart med et udyr som hette for eksempel John eller no:p

Legg igjen en kommentar

