Natt og dag??

Jeg snur døgnet mitt vær eneste sommer.. Av den enkle grunn at det er lyst ute om natta.. Å denne sommeren har det vært verre enn tidligere, ettersom jeg har bodd i Moss først å så flytta hjem å rett inn i midnattsolen.. Har rett og slett ikke fått den gradvise tilvenningen som jeg har fått tidligere år.


(Et random midnattsol bilde..)

Så hva kan vi gjøre med dette problemet, spør du kanskje deg selv?
Jo nå skal du høre, for jeg har nemlig en plan!

Vi snur ganske enkelt døgnet til alle! Alle som bor i hele Hammerfest snur døgnet, så starter vi med å gjøre de daglige gjøremålene(jobb og sånt..) på natten, å dermed kan vi kalle det for nattlige gjøremål!

Hvor genialt hadde ikke det vært? For jeg sover så utrolig mye bedre på ettermiddagen når jeg kommer hjem fra jobb enn jeg gjør om natta.. Dette da av den enkle årsak at jeg ikke får sove om natta..

Hadde det nå endatil kunne vært sol på dagtid også, ikke bare om natta, så skulle jeg ikke sakt noe, men det er så utrolig mange dager hvor det er kjempe grått og trist ute hele dagen, før det blir solfylt og flott på kvelden og natta.. Unødvendig spør du meg!

Så dette tror jeg nesten at jeg skal sende inn som en egen sak til stortinget eller noe sånt, så de kan vedta det, å dermed gjøre ting mye lettere for oss som bor i «SOLFYLTE» Hammerfest;)

Hva tror du?


Til slutt legger jeg til et bilde som jeg har fått tilsendt av søte Tonje i dag:D Tonje har nemlig vært å sett på RBK som trente, å her ser vi da min store helt og framtidige ektemann, Per Ciljan Skjelbred<3

Dette innlegget ble publisert i Generelt. Bokmerk permalenken.

2 svar til Natt og dag??

  1. Anonym sier:

    SV:Wot?
    Du skulle skrive kada på tysk?:p
    Alt du skreiv eller bare et æ ikke tør?:p
    Nåkka æ by the way gjør!
    SV:Wot?
    Du skulle skrive kada på tysk?:p
    Alt du skreiv eller bare et æ ikke tør?:p
    Nåkka æ by the way gjør!

  2. Anonym sier:

    SV; jeje, what ever:pSV; jeje, what ever:p

Legg igjen en kommentar

