Sinna

Nå må jeg kjefte litt.. For dette er noe som har gjort meg sinna i flere år!

Lokalbussen her i byen har en sånn fantastisk ordning som er slik at de ikke kjører dit hvor jeg bor om sommeren mer enn et par ganger daglig.. Dette av den enkle grunn at skolene har ferie.. Men hva med de som jobber og ikke har ferie? Skal ikke de ha en mulighet for å komme seg på jobb? 

I følge bussruten skal bussen gå som normalt tilogmed 22 Juni i år.. Alltså i dag! Men, tror du ikke de valgte å droppe å kjøre innom her i dag? Satt i 20 lange minutter å ventet.. Tenkte at kanskje det var kø i rasområdet.. Noe jeg egentlig viste at det ikke var, ettersom alle andre biler, lastebiler og motorsykler kom kjørende.. 

Så jeg trasket da opp  til mitt kjære hjem igjen, og fikk vekket en morgengretten mamma som skulle sove lenge i dag ettersom hun har nattevakt i natt.

Så jeg er alltså sinna på busselskapet.. Det var en utrolig dårlig start på dagen… Men ellers kan jeg fortelle at jeg har kjøpt meg nytt kamera!:D Og flybilletter til Oslo i august er bare minutter og tastetrykk unna:D

Så good day to you;)

 

Dette innlegget ble publisert i Generelt. Bokmerk permalenken.

Ett svar til Sinna

  1. Anonym sier:

    men e det det dem sir til dæ når du ringe å kjefte også?men e det det dem sir til dæ når du ringe å kjefte også?

Legg igjen en kommentar

