Moro!

Når jeg sto opp i dag, lå det en pakke å ventet på meg nede i stuen.

Pakken inneholdt følgende:


THE SIMS 3, The Settlers 4 og Europa Univeralis 3!

Eneste jeg betalte for var da The Sims 3, Gamezone.no feirer nemlig finanskrisen med å gi bort spill for 0 kroner;)

Og jeg må gi cred til Gamezone her! Jeg la inn bestillingen min søndag kveld, altså ble den ikke behandlet før mandag formiddag. Nå er det tirsdag å jeg har allerede fått spillene mine! Det kaller man service! OG de tok 10 kroner mindre for The Sims 3 enn hva cdon gjorde;p

Nå har jeg da spilt litt med min nye fantastiske sim, som er en miniversjon av meg, og jeg må si.. Dette er gøy! Er en del nye funksjoner man må sette seg litt inn i, men om man har spilt sims før så går dette lekende lett. 

Eneste downsidene jeg har funnet til nå er:
– Du kan bli med simmene på jobb, rådhuset, politistasjonen eller hvor de nå måtte ønske å dra, MEN du kan ikke bli med inn å se hva de gjør der.

– Litt dårlig utvalg i klær og ting, men det kommer jo garantert utvidelses pakker. Dette har vi sett med de to andre sims spillene;p

Så jeg er meget  fornøyd med spillet mitt:)

Er det noen som har prøvd de andre to spillene? Jeg har aldri prøvd verken det ene eller det andre, og kommer jo garantert ikke til å spille noe annet enn sims på en stund, men må vel prøve de spillene også etterhvert?=)

 
Så slenger vi med et litt random bilde av meg selv hvor jeg da har gredd håret mitt, bare for moroskyld;p

Så på tampen kan jeg nevne at jeg faktisk var på tur å gå ut nå, skulle bare skrive ferdig dette. Tenkte meg opp på et fjell eller noe for å ta litt bilder.. Jett en gang hva som faller ned fra himmelen nå.. Regn, regn, og mere regn…

Dette innlegget ble publisert i Generelt. Bokmerk permalenken.

Ett svar til Moro!

  1. Anonym sier:

    Ja, azz. Følg disse rådene og du finner drømmemannen!Ja, azz. Følg disse rådene og du finner drømmemannen!

Legg igjen en kommentar

