Midnattssol

Og dagen i dag?

Har ikke så fryktelig mye å blogge om i dag, eller har egentlig det, men ettersom klokken snart er 1, og jeg skal på jobb i morgen tidlig, så blogger jeg rett og slett bare helt kort om dagen min i dag.

Sto opp klokken 11, og følte meg sinnsykt flink ettersom jeg faktisk hadde fri i dag:p Slappa egentlig bare av i noen timer, før jeg dro til byen. Skulle nemlig på kurs i forbindelse med jobb. Og det må jeg si, det var faktisk ikke et ille kurs. Sist gang jeg var på kurs, så føltes det som om vi satt der i en hel arbeidsdag, og ikke bare et par timer. Denne gangen satt vi i et par timer, men tiden gikk kjempe fort! Var et kurs om hvordan du skal møte kunden, hvilket inntrykk kunden får av butikken, og hvordan du kan hjelpe kunden osv..:) Veldig lærerikt.

OGSÅ må jeg bare fortelle dere; JEG HAR RYDDET ROMMET!!! Ja Isabelle, du leste riktig, jeg klarte det!!! ;p

Også slenger jeg ut et par bilder:


Midnattssolen er oppe å går, om ikke for fult så er det i allefall en start. 


Skyer er kult:D

Dette innlegget ble publisert i Generelt. Bokmerk permalenken.

Ett svar til Midnattssol

  1. Anonym sier:

    Oooh, midnattsola e nåkka æ kan glæde mæ til!:DOooh, midnattsola e nåkka æ kan glæde mæ til!:D

Legg igjen en kommentar

