The Twilight saga

I mine øyne kommer den NESTEN på høyde med Harry Potter..

Her er da traileren til film nummer to i rekken, New Moon.

 

Og jeg må være helt ærlig å si at jeg gleder meg! Slik som traileren ser ut, så kan det være at filmen blir bra! Når jeg ser første filmen og sammenligner med boka, så foretrekker jeg helt klart boka! Men sånn er det med alt jeg leser egentlig. Filmene klarer aldri å måle seg med bøkene, men jeg føler meg mer «fanget» av litteraturen, jeg klarer liksom ikke å legge fra meg en bra bok når jeg først har begynt på den.

Så hva er DIN mening om bøkene og filmen? Hva er dine forventninger?

 

 

Dette innlegget ble publisert i Generelt. Bokmerk permalenken.

2 svar til The Twilight saga

  1. Gleder meg masse til filmen kommer 😀 men traileren virket litt kjedelig!Gleder meg masse til filmen kommer 😀 men traileren virket litt kjedelig!

  2. Anonym sier:

    Hvis jeg får lest ferdig bok nr 2, og så 3, og kanskje 4 så skal jeg heller komme med en tilbakemelding. HAr faktisk prioritert HP framfor Bella og Edward og andre udyr=)Hvis jeg får lest ferdig bok nr 2, og så 3, og kanskje 4 så skal jeg heller komme med en tilbakemelding. HAr faktisk prioritert HP framfor Bella og Edward og andre udyr=)

Legg igjen en kommentar

