For å glede søringene mine..

Jeg tenkte at nå skal jeg glede dere søringene mine, og legge ut et bilde eller to for å vise dere at dere har ikke tatt helt feil i deres bedømmelse av nord Norge og oss fra Finnmark;) Men en ting må jeg si: Æ E IKKE SAME!:p


En liten andel av «flokken» min;)


Og som dere ser, så går de hvor de måtte ønske;)

Så da vet dere det!

Dette innlegget ble publisert i Generelt. Bokmerk permalenken.

4 svar til For å glede søringene mine..

  1. Hehehe. 🙂 Alle nordlendinger er ikke samer, dessuten bor det flere i sør enn i nord, hvorfor kan ikke de dumme søringene/østlendingene forstå det? 🙂
    Selv om jeg er lita og sinna og snakker rart og fort, så er jeg ikke same. 🙂 :)Hehehe. 🙂 Alle nordlendinger er ikke samer, dessuten bor det flere i sør enn i nord, hvorfor kan ikke de dumme søringene/østlendingene forstå det? 🙂
    Selv om jeg er lita og sinna og snakker rart og fort, så er jeg ikke same. 🙂 🙂

  2. hehe ;D morsomthehe ;D morsomt

  3. Flott flokk. Haha.

    sv: så koselig. det setter jeg stor pris på. er selvsagt også oppriktig glad på dine vegne vedrørende armene og tastaturet 😉 ja forsåvidt angående startsiden og. hadde du hatt meg som startside hadde jeg blitt heller skremt. hehe. sneeeiks!
    Flott flokk. Haha.

    sv: så koselig. det setter jeg stor pris på. er selvsagt også oppriktig glad på dine vegne vedrørende armene og tastaturet 😉 ja forsåvidt angående startsiden og. hadde du hatt meg som startside hadde jeg blitt heller skremt. hehe. sneeeiks!

Legg igjen en kommentar

