Bursdag

Nei det er nok desverre ikke jeg som har bursdag.. Det er ikke før den 22 september, men nå er dere i allefall forberedt på det;) Jeg forventer masse gaver!!;)

Nei, den som har bursdag er Maria. Søte lille Maria fyller nemlig 20 år i dag, og dermed er hun faktisk gammel nok til å være med meg og Narmo på byen når vi kommer til Bergen;)

Så Gratulerer masse med dagen Maria!!:D


Maria og meg;)

 

Bloggen til Maria finner dere her!

Dette innlegget ble publisert i Generelt. Bokmerk permalenken.

Ett svar til Bursdag

  1. Anonym sier:

    Tuuusen takk! Blir helt målløs jeg! Hva kan jeg si… Nei… Jeg finner ikke ord… Jeg er evig takknemlig!Tuuusen takk! Blir helt målløs jeg! Hva kan jeg si… Nei… Jeg finner ikke ord… Jeg er evig takknemlig!

Legg igjen en kommentar

