Naturen i Hammerfest Vs Naturen sør i landet..

Det er ingenting å legge skjul på at jeg foretrekker den grønne freshe naturen sør-på, framfor den grå-grønne-gule-brune naturen her iHammerfest, eller egentlig i Finnmark generelt sett.. Har tatt et par bilder nå for å sammenligne litt:


JA det er snø på fjellet..

 
Tilogmed selve byen er grå.. Eller dette er da utkanten av byen, men det går for det samme..

 
Oslo, og Wiegelandsparken.. GRØNT!


Gammelt fotballmål som ligger å ruster bort borti svingen her:p


Men så skal det sies at man kan ta pene bilder også i Hammerfest når været bare er på sitt beste, og man finner et sjeldent bra motiv:)

Dette innlegget ble publisert i Generelt. Bokmerk permalenken.

10 svar til Naturen i Hammerfest Vs Naturen sør i landet..

  1. Så fine bilder :)Så fine bilder 🙂

  2. Okei, good to know 😀 thanks!
    Jeg har alltid hatt lyst til å se nord-norge, du får lete opp noen fine steder så blir jeg lokket oppover:)Okei, good to know 😀 thanks!
    Jeg har alltid hatt lyst til å se nord-norge, du får lete opp noen fine steder så blir jeg lokket oppover:)

  3. Anonym sier:

    Huff.
    Kan ikke akkurat si at æ glæde ræva av mæ for å komme hjem etter å ha sett de bildan!Huff.
    Kan ikke akkurat si at æ glæde ræva av mæ for å komme hjem etter å ha sett de bildan!

  4. Anonym sier:

    Bildet av havet ser greit ut da;) å d e jo ikek så ille her når vi no først får litt sol;)Bildet av havet ser greit ut da;) å d e jo ikek så ille her når vi no først får litt sol;)

  5. Kjempefine bilder, LM!

    SV: Jaa, og minnene lever for alltid :)Kjempefine bilder, LM!

    SV: Jaa, og minnene lever for alltid 🙂

  6. Anonym sier:

    ser at det er litt gråere hos deg ja.
    likte siste bildet var fintser at det er litt gråere hos deg ja.
    likte siste bildet var fint

  7. SV: Nei, samme her. Jeg følger vel de meste fra før av, men egentlig fordi jeg ikke er så glad i annet enn melk og vann utenom Farris og Bonaqua, hehe. 🙂 Men jeg synes slikt er interessant!

    Jaa, det synes jeg du burde gjøre! Jeg elsker mitt iallfall :DSV: Nei, samme her. Jeg følger vel de meste fra før av, men egentlig fordi jeg ikke er så glad i annet enn melk og vann utenom Farris og Bonaqua, hehe. 🙂 Men jeg synes slikt er interessant!

    Jaa, det synes jeg du burde gjøre! Jeg elsker mitt iallfall 😀

  8. SV: Ntåå, tusen takk! Du aner ikke hvor glad jeg blir av slike kommentarer :DSV: Ntåå, tusen takk! Du aner ikke hvor glad jeg blir av slike kommentarer 😀

  9. Mye fint å se i Nord-norge, og mye fint å se her også gitt 😀

    Sv: Lynet McQueen? Det er fra Cars? Det er det eneste jeg vet om den fløyta – at den var fra Cars ^^Mye fint å se i Nord-norge, og mye fint å se her også gitt 😀

    Sv: Lynet McQueen? Det er fra Cars? Det er det eneste jeg vet om den fløyta – at den var fra Cars ^^

  10. Sv: Åja ^^ Jeg har sett deler av filmen, men burde ha sett nøyere 😛

    Har vært litt i nordnorge da, men ikke så mye 😛 Er jo mye natur! :PSv: Åja ^^ Jeg har sett deler av filmen, men burde ha sett nøyere 😛

    Har vært litt i nordnorge da, men ikke så mye 😛 Er jo mye natur! 😛

Legg igjen en kommentar

