En siste fest

Siste lørdagen vår var vi en hel gjeng som tok oss en liten fest:)
Å legg merke til at de som ikke drakk er de som kanskje ser mest full ut på bildene;)


Søte Ina<3


Kambiz fikk kanskje LITT for mye å drikke?;p


Så vakkert, ikke sant Maria?;)


Legg merke til at Elin ikke har inntatt NOE alkohol..:p


Alek & Me


KOS:D


Så søte er vi når vi er full..;p


hahaha:p


hmm..:p


Vi møtte Jonas bygningsarbeider på byen;) Veldig koselig;D

 

Dette innlegget ble publisert i Generelt. Bokmerk permalenken.

6 svar til En siste fest

  1. Ser ut som en koselig fest! :-)Ser ut som en koselig fest! 🙂

  2. SV: Ja, virker slik! Gleder meg skikkelig iallfall! 😀 Klarer nesten ikke å vente med å begynne på folkehøgskole. Jeg må jo ta et ekstra år på vgs, men vet ikke om jeg vil ta det etter 3. eller ta et fhs-år først. Er lurest å ta det til slutt, men.. ja x)

    Fin gjeng! Så skikkelig koselig ut :DSV: Ja, virker slik! Gleder meg skikkelig iallfall! 😀 Klarer nesten ikke å vente med å begynne på folkehøgskole. Jeg må jo ta et ekstra år på vgs, men vet ikke om jeg vil ta det etter 3. eller ta et fhs-år først. Er lurest å ta det til slutt, men.. ja x)

    Fin gjeng! Så skikkelig koselig ut 😀

  3. SV: Åneei, så trist ;/ Stakkar! Jeg hadde hamstre hele tida før, så døde to av de av at de fikk blødninger fra rumpa, så ble de dårlige til bens og sånn. Skjønte aldri hva det var, men noen år etter det slutta jeg å ha hamstre fordi det er så grusomt å se dem dø slik. De fleste av mine levde heldigvis lenge og døde av alderdom, da 🙂

    Ja, var akkurat det jeg også tenkte på! Men det 4. året mitt blir jo bare for å ta igjen noen fag jeg har utsatt og jobbe litt, så får jo et lite friår likevel på en måte. Får bare holde ut 🙂 Hvilken fhs har du gått, forresten? Altså, linje?SV: Åneei, så trist ;/ Stakkar! Jeg hadde hamstre hele tida før, så døde to av de av at de fikk blødninger fra rumpa, så ble de dårlige til bens og sånn. Skjønte aldri hva det var, men noen år etter det slutta jeg å ha hamstre fordi det er så grusomt å se dem dø slik. De fleste av mine levde heldigvis lenge og døde av alderdom, da 🙂

    Ja, var akkurat det jeg også tenkte på! Men det 4. året mitt blir jo bare for å ta igjen noen fag jeg har utsatt og jobbe litt, så får jo et lite friår likevel på en måte. Får bare holde ut 🙂 Hvilken fhs har du gått, forresten? Altså, linje?

  4. SV: Jaa, det er det. De er jo bare noen uskyldige, små skapninger liksom. Og du har jo ansvaret for dem hele livet deres.

    Aaah.. Stemmer det! Helt fjern til tider jeg, altså.. Sikkert spennende det da :DSV: Jaa, det er det. De er jo bare noen uskyldige, små skapninger liksom. Og du har jo ansvaret for dem hele livet deres.

    Aaah.. Stemmer det! Helt fjern til tider jeg, altså.. Sikkert spennende det da 😀

  5. Jeg drakk ikke, og så ikke full ut 🙂
    BTW, så stjeler jeg bildet, på tide å bytte profilbildet på face 😉
    Jeg drakk ikke, og så ikke full ut 🙂
    BTW, så stjeler jeg bildet, på tide å bytte profilbildet på face 😉

  6. Anonym sier:

    hehe det er greit Ina;) Vil du heller ha fullversjonen kanskje?;p
    hehe det er greit Ina;) Vil du heller ha fullversjonen kanskje?;p

Legg igjen en kommentar

