Rare ting..

Har opplevd noen merkelige/morsomme ting denne uka, så for å nevne et par:
– Gikk til jobb på lørdag, og i et kryss møtte jeg en mann. Mannen stoppet opp som om han skulle ha vikeplikt for meg, og han gikk faktisk ikke videre før jeg var «ute» av krysset.
– Damen som måtte bla gjennom alt.. Det var en dame å skulle spørre meg om vi hadde et hefte på jobb i dag. Og i stedetfor å slå opp på det temaet hun egentlig viste at heftet lå under(hun hadde nemlig sett gjennom katalogen tidligere på dagen..), så bladde hun på alt annet.

Dette høres kanskje ikke så gøy ut for andre, men for meg som opplevde det, så var det komisk;)

Så fortsettelse på bildene:


Her ventes det på at avslutningen skal starte


Alek, Lars og Silje:)


Se han smiler 1!;p

 
Glad i dere<3


Gal rektor??:p


Kaja og meg:)


Avslutning med Ina og Maria


Pernille lo av meg når jeg begynte å grine..


Stipendiatene våre;)


Se han smiler 2! Under tvang kanskje, men det er fortsatt et smil!;)

(Skal prøve å få lagt ut videoer også)

Dette innlegget ble publisert i Generelt. Bokmerk permalenken.

Legg igjen en kommentar

