Fortsettelsen..

Det er veldig rart.. Jeg har vært hjemme i nøyaktig en uke og noen timer nå, og fortsatt tenker jeg tanken: «Gleder meg til å reise til Moss igjen..»
Ganske frustrerende faktisk.. Jeg savner alle så mye, og jeg kan ikke skjønne hvordan jeg har klart å bli så glad i de alle sammen. Her kommer fortsettelsen på «bildeserien» jeg la ut her om dagen..

 
Satori og Pia, så flotte:)


Kjekke gutter<3


Fine Ina<3


Et av de siste «sprella»;p Peter Pan bestemte at vi skulle binde oss sammen å gå rundt på skolen;p Det gikk ganske bra, sleit litt ned trappa bare;)


Tonje med sin lillebror:)


Kjøkkendamene våre<3


Hele gjengen(- et par stk som ikke var tilstede..)

 

Og nok en gang, to be continued.. sent nå å jeg må nesten komme meg i seng:p

Dette innlegget ble publisert i Generelt. Bokmerk permalenken.

Legg igjen en kommentar

