Begynnelsen på resten av livet…

Da har Jeløy bobla slått sprekker, og sakte men sikkert skal vi alle gi oss i gang med å søke oss fram til det som skal være fortsettelsen på resten av livene våre…

Året som har gått har vært det aller beste i mitt liv så langt. Jeg har utrolig mange fine og gode minner, som jeg alltid kommer til å bære med meg. Vi bodde tett sammen, en fantastisk gjeng på ca 50 stk, og jeg lærte meg å bli gla i alle som en. Så selv om det kanskje ble litt krangling innimellom(les: rot på internatet, støyende musikk etc..), så var det vell kanskje en del av sjarmen? Hva hadde vell Q1(Internatet mitt) vært uten det fantastiske mottoet vårt(Ingen andre gjør det, så hvorfor skal jeg gjøre det??) og rotet som lå slengt overalt til tider? Det er jo ikke akkurat sånn at det lureste jeg gjør er å ta med meg mottoet til Bergen, for da har jeg jo tross alt bare meg selv å skylde på når det er rot rundt meg. 

Jeg slenger like så godt ut noen bilder i stedetfor å sitte å fortelle om alt vi gjorde i avslutningshelga:

 
Piknikk på taket;p


Vi fant måkeegg på taket



Priceless;p


Elev og lærer avslutning fredag kveld, her forteller Martita og Pernille alle barna vitser om barna på Jeløy.


Under allsangen tok lærerne litt av;)


Fotballgutta, og Maria, hadde en liten gave til Roar, som takk for i år.

 
Avslutninga endte med litt grining;p


Så var det taco til kveldsmat, et av våre siste måltider sammen..


Og endelig fikk vi se lærerne ta i et tak 😉


Forklet kler deg Morten;)


Linn Marit i vinden:p


På kvelden var det get together på C, og da satt vi en hel gjeng å kosa oss med årbøker:)


Vi pynta ryggen til Marius;)


For dere som ennå ikke har malt keramikken, det er for sent;)

under konstruksjon.. kommer mer senere rett og slett;)

Dette innlegget ble publisert i Generelt. Bokmerk permalenken.

6 svar til Begynnelsen på resten av livet…

  1. Så mange koselige bilder :)Så mange koselige bilder 🙂

  2. Anonym sier:

    kass keramikk ting e det du har laga?:pkass keramikk ting e det du har laga?:p

  3. Anonym sier:

    hehe, d æ laga av keramikk ting e kasta i søpla;p
    Fant ut at d ble for tungvint å dra me sæ hjem;p Så d eneste som e ijænn av alt æ laga e smykkesteinan æ lagde før jul;phehe, d æ laga av keramikk ting e kasta i søpla;p
    Fant ut at d ble for tungvint å dra me sæ hjem;p Så d eneste som e ijænn av alt æ laga e smykkesteinan æ lagde før jul;p

  4. Anonym sier:

    hmh, det ekke bra:phmh, det ekke bra:p

  5. Nhåå, så trist! Høres så utrolig morsomt og koslig ut med folkehøyskole. Gleder meg så utrolig til å bli ferdig med den videregående utdanninga så jeg kan ta et år eller to der selv!

    SV: Irland ja, faktisk. Husker ikke hvordan de var jeg, men! Jeg er veldig streng på musikk, så tekstmessig og vokalmessig synes jeg ikke Rybak fortjente å vinne, men det var morsomt med norsk seier, uansett! :)Nhåå, så trist! Høres så utrolig morsomt og koslig ut med folkehøyskole. Gleder meg så utrolig til å bli ferdig med den videregående utdanninga så jeg kan ta et år eller to der selv!

    SV: Irland ja, faktisk. Husker ikke hvordan de var jeg, men! Jeg er veldig streng på musikk, så tekstmessig og vokalmessig synes jeg ikke Rybak fortjente å vinne, men det var morsomt med norsk seier, uansett! 🙂

  6. Anonym sier:

    hei hei, elsker bildene dine fra siste jeløy tiden. spesielt det av oss<3

    besøk min beskjedene nye blogg:-)hei hei, elsker bildene dine fra siste jeløy tiden. spesielt det av oss<3

    besøk min beskjedene nye blogg:-)

Legg igjen en kommentar

