I wish upon a star..

Eller så skriver jeg bare ønskeliste;)

Min ønskeliste over ting med lite snille priser:
– Mac

– Speilrefleks kamera

– Ipod

– Nytt kompakt kamera(Det er det det heter eller?)

 

Min ønskeliste over ting med litt snillere priser:
– Diverse singstar spill:
Singstar Disney
Singstar Abba
Singstar Anthems
Singstar Norsk på Norsk
Singstar Rocks
Singstar Pop Hits
Singstar Svenska hits Schlager
Singstar Hottest Hits
Singstar Boybands vs Girlbands
Singstar Summer Party
Singstar Party Hits
Singstar Amped

– Grønne solbriller(Slike som Pia har)

– ID sminke

–  Sikkert mye annet..:p Skrev en gang en lang ønskeliste, men vet ikke helt hvor jeg lagra den;)

Dette innlegget ble publisert i Generelt. Bokmerk permalenken.

5 svar til I wish upon a star..

  1. Anonym sier:

    Litt tili å bynne å ønske sæ ting kanskje:p
    Litt tili å bynne å ønske sæ ting kanskje:p

  2. Anonym sier:

    Litt tili å bynne å ønske sæ ting kanskje:p
    Litt tili å bynne å ønske sæ ting kanskje:p

  3. Anonym sier:

    Selvfølgelig e det ikke for tili å bynne å ønske;) Du skjønne d at hovedsaklig blir jo den ønskelista for mæ sjøl, for æ får jo aldri de tre øverste av andre enn mæ sjøl, d tør æ garantere dæ:pSelvfølgelig e det ikke for tili å bynne å ønske;) Du skjønne d at hovedsaklig blir jo den ønskelista for mæ sjøl, for æ får jo aldri de tre øverste av andre enn mæ sjøl, d tør æ garantere dæ:p

  4. SV: Jaa, du er kjempesnill som svarer så godt ;D

    Skjønner det ikke bare er jeg som har Singstar-mania! Jeg har 9 spill!
    – Pop
    – Pop hits
    – Rock
    – 80’s
    – Legends
    – Disney
    – Rock ballads
    – ABBA
    – Boyband vs girlband

    Ønsker meg anthems, 90’s, summer party osv, da. Singstar er skøy :DSV: Jaa, du er kjempesnill som svarer så godt ;D

    Skjønner det ikke bare er jeg som har Singstar-mania! Jeg har 9 spill!
    – Pop
    – Pop hits
    – Rock
    – 80’s
    – Legends
    – Disney
    – Rock ballads
    – ABBA
    – Boyband vs girlband

    Ønsker meg anthems, 90’s, summer party osv, da. Singstar er skøy 😀

  5. SV: Nice! ;D Jeg har den med blå mikrofon, jeg. Har Boogie også, faktisk! Men det slår ikke Singstar da x)SV: Nice! ;D Jeg har den med blå mikrofon, jeg. Har Boogie også, faktisk! Men det slår ikke Singstar da x)

Legg igjen en kommentar

