Også ramla det inn i postkassa…

Eller posthylla blir vel rettere å si?

ENDELIG har jeg fått litt spennende post! Begynner å bli litt lenge siden. I dag har jeg nemlig fått post som har kommet hele den lange veien fra et helt annet kontinent enn det jeg befinner meg på. Brevet kom nemlig fra Afrika, og da nærmere bestemt Kenya.

Fadderbarnet mitt har nemlig sendt meg et brev, og det var rett og slett kjempe koselig å lese:)

 

Ellers kan jeg vise dere et «blinkskudd» tatt i går kveld;)


Jess da Satori!;p

 I morgen bærer ferden til Danmark, da skal nemlig hele skolen på tur sammen. Og det må jo bare bli koselig, får vi håpe;)

 

Dette innlegget ble publisert i Generelt. Bokmerk permalenken.

3 svar til Også ramla det inn i postkassa…

  1. Anonym sier:

    Kor fint at du får brev fra ho, sende du ho ting å sånn også eller?
    Kor fint at du får brev fra ho, sende du ho ting å sånn også eller?

  2. Anonym sier:

    Kor fint at du får brev fra ho, sende du ho ting å sånn også eller?
    Kor fint at du får brev fra ho, sende du ho ting å sånn også eller?

  3. Anonym sier:

    Har ikke sendt nåkka enda nei:) men det kommer, det kommer;)
    Har ikke sendt nåkka enda nei:) men det kommer, det kommer;)

Legg igjen en kommentar

