Stockholm i bilder

Som jeg skrev, så tenkte jeg at jeg skulle ta å legge ut litt bilder fra Stockholm turen. Blir ikke å skrive så mye, men skal legge ut litt forklaringer på hva bildene er av å sånt da.

(videoen er da roadtrip sangen vår;p )


Martita og Alek, på vei til Stockholm.


Broen over Glomma om jeg ikke tar helt feil?


Man ser det ikke så godt, men på skiltet står det hvor langt det er igjen til Stockholm. Men det står da: Stockholm 515 og Askim 26.


Snille mannen på bensinstasjonen som forklarte meg og Pernille hvor mye bensin de hadde igjen i den store tanken som liksom var under oss da:)


Sminking på gang?;)


Baksetet


Sjoføren???:p


Pernille og jeg kjøpte oss barnemenyen som da var en maxbox. Vi fikk tegnesaker!:D


Ble tid til litt leking også på vår matpause nummer to;p

 
Framme i Stockholm. Vi stanset for å hente biletter. Martita, sjekk han kjekkingen der;)


Pose med statuen!:p


Tone og jeg var å spiste på Formaggio(?) kjempe god pizza


Gave fra Pernille og Tonje;p


Globen, plass til 15000 tilskuere, og det var litt over 14000 der under herrekampen.


Damefinalen, Balrog – Fallund


Endte 4-2 til Balrog:)


Herrefinalen sto mellom Warberg og AIK


Søte Warberg supporteren;)


Pause, konkurranse:p


13/14 åringen som Martita la sin elsk på;)


AIK etter scoring, tar jeg ikke helt feil, så utligna de da til 2-2


AIK gikk seirende ut av kampen, stillingen endte 6-2 til AIK.


Jessica, meg og Tone


Bowling


Shopping i Stockholm;) (Kjenne du dæ ijænn Karina? D e rett ve sia av den butikken din;p)


Tonje og Svampebob;D


Mat på pizzeriaen;p


Kjøpte meg ny kølle på Globen!:D 1700 kroner i butikk i Norge, 500 SVENSKE kronor på Globen;D

 

Tack och adjö;)

Dette innlegget ble publisert i Generelt. Bokmerk permalenken.

7 svar til Stockholm i bilder

  1. Anonym sier:

    Oooh!
    E det den derre svære snopisbutikken æ ser litt der framme på venstresia?!:DOooh!
    E det den derre svære snopisbutikken æ ser litt der framme på venstresia?!:D

  2. Anonym sier:

    har du reve ned mine tegninge?:Dhar du reve ned mine tegninge?:D

  3. Anonym sier:

    Karina:
    Jepp d e d:D:D:D
    Men æ va ikke inne der;p Va inne på et par andre godis afärer, men ikke den;p

    Eirik: Selvfølgelig ikke:P Dæm e på veggen på andre sia;)Karina:
    Jepp d e d:D:D:D
    Men æ va ikke inne der;p Va inne på et par andre godis afärer, men ikke den;p

    Eirik: Selvfølgelig ikke:P Dæm e på veggen på andre sia;)

  4. Anonym sier:

    Ooh, æ huske vi va der inne..:P
    dem hadde mye, men ikke så mye godt..:pOoh, æ huske vi va der inne..:P
    dem hadde mye, men ikke så mye godt..:p

  5. Anonym sier:

    fan! riv dem ned!fan! riv dem ned!

  6. Anonym sier:

    fan! riv dem ned!fan! riv dem ned!

  7. Anonym sier:

    Neppe at æ gidd;pNeppe at æ gidd;p

Legg igjen en kommentar

