Stockholm

Nå sitter jeg på «hotell» i Stockholm. Eller, hotell er vel ikke rette ordet, det er et vandrehjem, så jeg måtte faktisk re opp senga selv.. men utenom det at jeg må re opp selv, og at det ikke er dusj og toalett på rommene, så er det jo som et hotell?

Men uansett.. Grunnen til at jeg er i Stockholm er da at jeg skal se SM finaler i innebandy i morgen!! Er her med Martita, Tonje, Tone, Pernille, Lars, Alek, Baron og Jessica(Som er dama til Baron).

Har forelöbig ikke värt helt som jeg så for meg at det skulle väre, men det retter seg helt sikkert opp i morgen.

Tar masse bilder underveis,men ettersom jeg bruker pcen som står på rommet vi har, så blir det jo litt vanskelig å legge ut bilder, eller hva?:p

Morsomt tastatur å skrive med dette her, ikke helt som jeg er vant med når det er prikker over ä og ö;p Kan nesten late som om jeg er svensk?;)

Men i allefall, i morgen skal vi stå opp i 9 tiden, spise frokost og dra til sentrum for å shoppe bittelitt, för vi drar til Globen for å först se kvinnefinalen, og så herrefinalen:) Blir kjempe göy regner jeg med:)

Dette innlegget ble publisert i Generelt. Bokmerk permalenken.

Legg igjen en kommentar

