Resten av påskeferien, og litt til

Da er påsken over, og jeg sitter godt plassert i den «myke» stolen min på skolen.

Tenkte bare å legge ut et par bilder av de siste dagene av ferien, og bare skrive kort om hva som har hendt liksom:)


Ene smykket jeg kjøpte i Kenya ble litt ødelagt, så jeg demonterte det litt:p Fikk en del perler da;p Også klippet jeg opp et smykke jeg har kjøpt på Fretex, og fikk ennå mer perler;) (Smykket fra Fretex betalte jeg 5 kroner for, alle perlene ville jeg måtte betalt nesten 200 kroner for om jeg skulle kjøpt de løst;p)


Vi spilte ennå litt mer Liverpool;)


Kjørte fresh ny stil;p gammel jobb t-skjorte, aaalt for stor treningsjakke, solbriller og frelsesarmeen caps;) Tror nesten jeg skal begynne å gå sånn hele tiden;)


Karina fant ut at hu skulle prøve å finne ut hvordan Pondus smaker;p
(vell og merke var hun ganske så bedugget da=p)


Fant ut at rusbrusen ikke så fresh nok ut, så blandet i litt blått gugg;p


Jeg gjør et tappert forsøk på Eirik-posen;p


Hærlig fanget øyeblikk;P

 
Ina går for ny frisyre;p

 
Hilde og Eirik på vei ut på byen i Hammerfest;)


Joda..?:P


Eirik, Karina og jeg var ute på kjøretur:) Gøy med kamera;)


Første trening etter ferien, og ja Ronaldo ryddet!:p

(Kan også nevne at på samme trening presterte jeg å tråkke over, så nå hopper jeg rundt på krykker..:p)


Vel tilbake på skolen, har Jensemann og «pappa» Ole grillparty på yttersiden av internatet;p

Dette innlegget ble publisert i Generelt. Bokmerk permalenken.

2 svar til Resten av påskeferien, og litt til

  1. Anonym sier:

    Æ syns nu vi va ganske digg på vorse hos mæ ;)Æ syns nu vi va ganske digg på vorse hos mæ 😉

  2. Anonym sier:

    Vi va jo d;P Temmelig genial spør du mæ;)Vi va jo d;P Temmelig genial spør du mæ;)

Legg igjen en kommentar

