Konkurranse

Heihei hallå;)

Nå har jeg funnet ut at siden jeg er totalt inkompetent når det kommer til å lage header og design til bloggen min, så melder jeg meg på en konkurranse for å vinne nytt alt dette da:p

Konkurransen går ut på:
1. Nevne Rebekka-Jennie’s blogg i min blogg. Dette gjør jeg da nå.
Besøk henne her!

2. Skrive på en kommentar: link til bloggen min, fargen jeg eventuelt vil ha på bloggen hvis jeg vinner og et tall.
Så dette skal jeg da gjør nå snart:p

 

Har tidligere sett noe av det Rebekka-Jennie har laget, og jeg må si jeg synes det ser veldig bra ut=) Har selv prøvd å skjønne meg på dette, men jeg får det altså ikke til, så da håper vi på profesjonell asistanse;)

Dette innlegget ble publisert i Generelt. Bokmerk permalenken.

Legg igjen en kommentar

