Bilderedigering

Jeg er så utrolig flink til å rote meg bort i noe helt annet enn det jeg egentlig skal gjøre..:p Nå skulle jeg egentlig lett etter bilde til årboka, men endte i stedet opp med å redigere bilder..:p Har lært meg noe nytt, ikke at jeg er no flink til det, men det er en begynnelse;)

Karina sendte meg et bilde med forklaring på hvordan man retusjerer bilder:p

 

Så jeg prøvde..:p Her er da utgangspunktet, det jeg startet med:

 

Så prøvde jeg en gang:

Før jeg fant ut at om jeg markerte hele hodet, så ble det slik som dette:

 

Så nå er det bare å fortsette å øve;)

Dette innlegget ble publisert i Generelt. Bokmerk permalenken.

Legg igjen en kommentar

