Tirsdag 10 Mars

Våknet tidlig, sto opp, hoppet i bikinien og gikk for å spise frokost. Var kjempe godt det:) Rundstykker, toast, egg, bacon, frukt og pasjonsfruktjuice;p


(apefamilie)

Etter frokost gikk jeg og Maria Iselin ned på stranda for å skrive i sanda. Det tok ganske nøyaktig 1 sekund før det var to menn som ville snakke med oss:p


(Basseng baren)

Omsider var Maria ferdig, og vi kunne gå opp på hotellområdet igjen.

Badet litt og la meg i en solseng for å slappe av. Skjønte ingenting da et hode bøyde seg over meg fra bak solsengen. Det var han goingen som alltid blir så gla når han ser meg:p Han tok meg i hendene og smilte og var så glad:p Så snakket vi litt om løst og fast før han måtte gå å jobbe igjen:p Så slappa jeg bare av å lå å så på de andre som lekte i bassenget:p 


(Vann-aerobic)

Klokken 11:00 var det klart for vann-aerobic. Goingen kom å ville ha meg med, men jeg bestemte meg for at i dag ville jeg heller sitte å se på:p


(goingen)

Så gikk jeg og Maria Iselin til det smuget hvor massasje greiene var, for Maria skulle kjøpe et skilt eller noe av en fyr. Og da møtte vi en fyr jeg møtte for et par dager siden, å han var helt der og det var ikke langt unna at det ble et frieri utav hele samtalen.. Når jeg gikk(ble lei av han å gikk rett og slett bare midt i samtalen) så skrev han nummeret sitt på en lapp å ba Maria gi den til meg:p


(søt fisle ting;p)

Vel tilbake på hotellområdet gikk Sandra, Pia og jeg for å spise lunch(Det slår ikke feil, pizza nok en gang;p). Og etter det kom goingen å ba oss alle være med på en hade bra runde med vannpolo. 

Jeg fikk æren av å velge det ene laget, så det var jeg goingen, Esben, Pernille og ei lokal jente mot HB, Petter, 3 lokale jenter, Andreas og Evensen. Vi tapte, men det var kjempe gøy å spille;p

Så var det kjapt i dusjen, før vi var klare for avreise.


(Klare til å reise)

Før vi dro kom goingen å spurte om jeg var nødt til å dra:p Så da svarte jeg som sant var at jeg måtte jo nesten reise tilbake til skolen. Å han spurte da, får jeg noen gang se deg igjen? å det måtte jeg jo helt ærlig svare at det viste jeg ikke:p Han sa at han håpet på det, også holdt han begge hendene mine og så oppriktig lei seg ut:p huff huff..:p Tror nesten jeg kan komme til å savne han litt:p

Så satte vi oss inn i bussen og kjørte mot flyplassen hvor vi fikk sjekket inn bagasjen, fikk stempel i tollen og satte oss for å vente på flyet som ikke skulle gå før klokken 19:40.. 3 timers ventetid, sånt liker vi:p

Pia og Evensen hadde det kjempe gøy på min bekostning i allefall:p

For å få tiden til å gå leste vi litt, og snakket om løst og fast:p Og tiden gikk jo da:p 

Endelig fikk vi boarde flyet og var på vei mot Nairobi. 

Turen gikk overaskende fort, plutselig var vi framme:p Så gikk vi til gate 10 og satte oss for å vente på flyet som skulle bringe oss til Amsterdam:p

Vel ombord i flyet var jeg så ekstremt heldig å få sitte med 2 fremmede menn.. Men heldigvis var Pia og Sandra rett bak meg:p På kvelden klarte jeg å tippe juice glasset til Pia:p Og for å toppe det helt så tippa jeg mitt eget glass over mannen som satt ved siden av meg når vi spiste frokost;p

Dette innlegget ble publisert i Generelt, Kenya. Bokmerk permalenken.

8 svar til Tirsdag 10 Mars

  1. Anonym sier:

    Brystvorte-muskel mannen!Brystvorte-muskel mannen!

  2. Anonym sier:

    Dust Eirik!:pDust Eirik!:p

  3. Anonym sier:

    æ kan ikke for at æ legg merke til pointy brøstvorte på muskelmannen :p æ kan ikke for at æ legg merke til pointy brøstvorte på muskelmannen :p

  4. Anonym sier:

    Du kommer me teite utsagn Eirik;pDu kommer me teite utsagn Eirik;p

  5. Anonym sier:

    det e jo ikke bare utsagn, det e jo fakta! hvis du ser nøye nok så ser du å det. kan virkelig ikke for at æ legg merke til detalja som egentlig ikke burde legges merke til :pdet e jo ikke bare utsagn, det e jo fakta! hvis du ser nøye nok så ser du å det. kan virkelig ikke for at æ legg merke til detalja som egentlig ikke burde legges merke til :p

  6. Anonym sier:

    haha, æ syns han e kjempe søt så æ bryr mæ ikke:phaha, æ syns han e kjempe søt så æ bryr mæ ikke:p

  7. Anonym sier:

    i think you do ;)i think you do 😉

  8. Anonym sier:

    Nee-eei:pNee-eei:p

Legg igjen en kommentar

