Min tiende blogg sikkert..

Jess da..
Kan jo starte med å fortelle om meg selv.

Er en jente på 20 år fra Finnmark. For tiden oppholder jeg meg i Moss hvor jeg får på Jeløy Folkehøyskole. Innebandy er tingen, og derfor også linja jeg går. Stortrives her nede, og skulle gjerne vært her lengere, men må vell reise hjem igjen i Mai måned. 

Ellers så kan jeg si at jeg har spilt innebandy i litt over 8 år. Har prøvd meg litt overalt på banen, men jeg trives best som forward, og gjerne da på høyre side.

Spiller for tiden for Moss IBK, og trives godt der, men savner min gamle klubb masse. Er liksom litt rart å ikke spille sammen med de man alltid har spilt med.

Tidligere i livet har jeg også spilt fotball, noe jeg egentlig aldri gjorde stor suksess i. Spiller nå for skolelaget her. Vi er ikke akkurat det beste laget, men det stopper ikke oss. vi prøver, og feiler;p

Ellers så liker jeg musikk, hører på det aller meste egentlig. R.E.M. er favoritt bandet, og når jeg var å så de i Bergen i september var det noe av det største jeg noen gang har vært med på.

 

Ellers kan man si at jeg er ganske så barnslig egentlig.
Lynet McQueen og Svampebob er heltene mine:p

Bøker er noe jeg gjerne leser. For tiden holder jeg på med Twilight serien, en serie jeg virkelig kan anbefale alle! Er også ihugga Harry Potter fan.

 

Ellers så ser jeg mye film, er veldig glad i singstar, og guitar hero:)

 

Hvis du noen gang skulle finne på å spørre meg hvilket fotball lag jeg heier på ville du fått til svar at Rosenborg og Liverpool har to sentrale plasser i mitt hjerte.

 

 

Kommer ikke på no mer å si om meg selv egentlig..:p

 

 

 

Dette innlegget ble publisert i Generelt. Bokmerk permalenken.

2 svar til Min tiende blogg sikkert..

  1. æ like at du har rosenborg i hjerte, men ikke liverpool (fingern ned) Man Utd : )) )æ like at du har rosenborg i hjerte, men ikke liverpool (fingern ned) Man Utd : )) )

  2. Anonym sier:

    hehe, vær sin smak;)hehe, vær sin smak;)

Legg igjen en kommentar

