More Sussebass

Jeg bombaderer Facebook med bilder, så da kan jeg vel la litt komme ut her og?

Flickr-kontoen min er nå så overfylt at jeg ikke får lastet opp mer uten å risikere at ting forsvinner og uten å betale for noe, så dere får ta til takke med Facebookbildene.
  

I’m currently obsessing over the prettiest dog alive, and what better way to do so than to spam Facebook, Flickr and my blog with pictures? He is gorgeous!

4 tanker om “More Sussebass

  1. Bra du legger litt ut her også så jeg får se sussebassen :) Kan man bli søtere ;) Utenom min Casper da hehehe…. Har lagt deg til i google leseren min nå, sånn at jeg får med meg hver oppdatering. Må jo følge med lille doggen :)

    • Ja, din Casper er også nydelig! Jeg har alltid hatt lyst på Chihuahua selv, så jeg drømmer meg alltid bort når jeg ser på bildene du legger ut av han :)

      Så gøy! Da skal jeg passe på å faktisk oppdatere litt oftere enn hva jeg har gjort så langt i sommer ;)

Legg igjen en kommentar

