Confusion, sadness, anger, everything…

Jeg vet ingenting lengre..

Jeg vet ikke hvorfor jeg har det sånn som jeg har det, og jeg vet i alle fall ikke hva jeg kan gjøre for å endre på ting.

Jeg går rundt og kjenner på en stor blanding av tristhet, forvirring, sinne og sikkert diverse andre følelser også. Alt på en gang. Jeg vet ikke hvorfor jeg er trist. Jeg vet ikke hvorfor jeg er sint. Jeg vet ikke hvorfor, eller for den saks skyld, hva jeg er forvirret for. Og jeg kan ikke engang sette ord på alt annet som svirrer rundt oppi hodet mitt for tiden.

Jeg har mye jeg må gjøre, men jeg utsetter alt. Jeg vil liksom helst bare krølle meg sammen i sengen og bli værende der. Jeg trenger noe som kan take my mind off things..

I’m walking around in a state of mind that I can’t really explain. I’m feeling sad, angry, confused, and even some feelings that I can’t put in words what are, all at once. I feel low, and I don’t know why. I have so much to do, but I keep pushing everything away from me. I just want to curl up in my bed and stay there. I guess I need something to distract me..

3 tanker om “Confusion, sadness, anger, everything…

Legg igjen en kommentar

