It’s almost over!

Nå dere, nå har endelig karakterene mine kommet. Happy face!

Etter å ha lest på Facebook for flere dager siden at karakterene skulle komme denne uken, har jeg gått med verdens største sommerfugl i magen. Jeg VET at jeg gjorde verdens dårligste innsats i Photo Journalism. Jeg vet at jeg kan ta bilder liksom, men det jeg leverte var ikke bare av dårlig kvalitet i forhold til hva jeg kanskje skulle ønske at det var, men det var heller ikke heeeelt det oppgaven ba om. Derfor har jeg vært redd for å finne ut av karakterene mine..

Jeg har vært redd for å åpne mailen som forteller meg at hei, du strøyk i år du. Vi sees når du kommer tilbake for å ta opp igjen fag..

Gleden var derfor stor da jeg åpnet mailen og så at jeg faktisk hadde gjort det mye bedre i Photo Journalism enn hva jeg faktisk trodde at jeg hadde. Jeg kan ikke skryte på meg toppkarakter, men det var i alle fall godt over bestått.

Jeg skal være den første til å innrømme at jeg dessverre har vært altfor lat i år. Jeg har ikke hatt innstillingen til å faktisk gjøre det bra på skolen, og det vises på karakterene mine. Men, med unntak av radio (som jeg visste allerede i januar at jeg ikke har bestått, og som jeg allerede har gjort om igjen, og venter på karakter i), så har jeg bestått alt.

Det føles igrunn ganske så uvirkelig. For bare noen ganske få timer siden, var jeg helt overbevist om at jeg måtte ta opp igjen halvparten av fagene mine, og nå har en stor bør blitt tatt av mine skuldre. Herlighet så greit!

Southampton, vi sees i november for graduation!

My grades are finally here, and I must say that I’m relieved. I thought I was going to fail half of my units, and I only failed radio (which I allready knew in January that I did, and which I’ve already re-submitted). I even passed Photo Journalism, and I swear, I’ve never been more surprised! It feels like a massive weight has been taken off my shoulders.

Southampton, I’ll see you again for graduation in November!

 

Om Linn

23 år gammel jente fra Hammerfest. Bor for tiden i Southampton hvor jeg studerer sportsjournalistikk.
Dette innlegget ble publisert i Uncategorized og merket med , , . Bokmerk permalenken.

6 svar til It’s almost over!

  1. hurra! går som oftest bedre enn man tror! gratulerer! :)

  2. Aaah, der ser du :D Gratulerer :D

  3. Desiree sier:

    Å så flott da! Ser du, du er jo flink! No kan du jo puste ut på det området iallefall :) Har tenkt på deg at no er du vel kommet hjem igjen, ser jo at du er det. Forresten, har du noen gang målt stoffskiftet ditt? Ser jo at du plages litt med å være trist og ikke helt skjønner hva det kan være. Stoffskiftet kan kan jo lage litt krøll der. Bare en ting jeg kom på altså :)

    God helg, Linn!

    • Linn sier:

      Takk for koselig kommentar Desiree. Det er godt å endelig kunne puste skikkelig ut ja :) Har aldri målt stoffskiftet, men det kan jo kanskje være en idé å prøve det :) God helg! :)

Legg igjen en kommentar

