Open Nordic Tournament 2012

De siste dagene har jeg vært opptatt med fotografering fra tidlig til sent.

Onsdag jobbet jeg fra halv 8 om morgenen til 3, før jeg etter det dro rett til Breidablikk for å ta bilder under Open Nordic Tournament. Der har jeg også tilbragt store deler av både onsdag og torsdag, så jeg har egentlig ikke så veldig mye nytt og spennende å fortelle dere.

Finværet har endelig kommet til Hammerfest, og jeg håper virkelig det har kommet for å bli. Jeg liker å innbille meg at jeg faktisk fikk litt farge i ansiktet i går, men det er sikkert bare fantasien min som spiller meg et puss.

Ja, også skal jeg se gudsønnen min igjen i dag etter evig lang tid, og det gleder jeg meg til!

I’ve taken photos at Open Nordic Tournament this week, but other than that my life has been pretty uneventful.

 

 

Om Linn

23 år gammel jente fra Hammerfest. Bor for tiden i Southampton hvor jeg studerer sportsjournalistikk.
Dette innlegget ble publisert i Uncategorized og merket med , , , , . Bokmerk permalenken.

Legg igjen en kommentar

