The End!

Dagen nærmer seg nå dere. Dagen da jeg skal få reise hjem! 

I går bestilte jeg ikke bare én flybillett. Jeg bestilte faktisk tre. Jeg bestilte også en busstur og et hotellopphold. Sånn går det når man er sent ute med slike ting. Det ble både kostbart og tidkrevende..

Jeg reiser altså fra Southampton klokken 03:50 natt til lørdag, og setter bena mine på norsk jord en gang rundt 12 lørdag formiddag. Jeg kan heldigvis sjekke inn på hotellet ganske kjapt, og får så tatt meg en tur inn til Oslo for å få tiden til å gå litt. Hva jeg skal gjøre mens jeg er der er ikke helt bestemt ennå. Jeg håper på å treffe i alle fall én jeg har savnet masse, men det gjør meg ingenting om jeg treffer flere for å si det sånn.

Søndag morgen klokken 09:00 blir jeg med Norwegian opp til Tromsø, hvor jeg skal vente på at SAS skal ta meg med til Alta. Og i Alta kommer min fine familie og henter meg (Og forhåpentligvis spanderer middag på meg?), før vi endelig kan kjøre hjem til Hammerfest!

Både bloggen og blogglesing har vært nedprioritert en stund nå. Jeg har en haug med blogginnlegg å lese på Bloglovin, og det kommer jeg nok til etter hvert. Men jeg skal ikke love at jeg plutselig blir superflink å blogge, for da kommer jeg bare til å miste all lyst til å skrive. Jeg er veldig stresset for tiden, har masse som skal gjøres, og lite tid å gjøre alt på, men jeg skal i alle fall love dere å vise litt flere bilder fra Amsterdam, og muligens også et par fra mitt korte besøk i Bergen.

Ha en fin dag da flotte mennesker!

Om Linn

23 år gammel jente fra Hammerfest. Bor for tiden i Southampton hvor jeg studerer sportsjournalistikk.
Dette innlegget ble publisert i Uncategorized og merket med , , , , , , , , , , , , . Bokmerk permalenken.

3 svar til The End!

  1. Desiree sier:

    Ja tenk at dagen snart er der, den som virket som milevis unna for ikke så lenge siden. Det blir spennende å høre hvilke planer du har fremover. Og så skriver du bok også da?? Flinke du, den blir nok bra! Lykke til med hjemreisen din, og velkommen hjem igjen :)

Legg igjen en kommentar

