Day one

Dag en er omme, og jeg burde vel egentlig være i et fantastisk humør etter å ha fått tilbringe timevis sammen med fine mennesker og gode venner.

Vi tapte første kampen vår, 3-2, men jeg var i det store og det hele fornøyd med selve kampen ettersom jeg var involvert i begge målene våre. Scoring og målgivende passning.

Andre kampen spilte vi uavgjort, 0-0, og jeg var ubeskrivelig missfornøyd med egen innsats. Humøret gikk nedover derfra.

Tredje kamp tror jeg vi vant 5-1, men jeg er ikke helt sikker på hva resultatet egentlig var der. Jeg var nogenlunde fornøyd med egen innsats, men det er alltid rom for forbedringer.. Jeg fikk også en tominutters utvisning, som jeg fortsatt ikke vet hvorfor de ga meg. Ikke ville de fortelle meg hva det var, og ikke gjorde jeg noe som fortjente en utvisning…

I det hele og det store har jeg egentlig imponert meg selv i dag. Jeg er fortsatt støl utav en annen verden, og bedre blir det vel ikke når vi skal spille igjen i morgen heller, men jeg holdt ut alle kampene, og jeg følte selv at jeg holdt greit følge til tross for at jeg har vært lat i et helt år.

Akkurat nå sitter jeg på hotellrommet og er i et temmelig dårlig humør egentlig. Jeg klarer ikke sette fingeren på hva som egentlig gjør at jeg er i dette humøret, men ett eller annet er det. Jeg burde jo være glad! Jeg er i Amsterdam, sammen med 10 fantastiske mennesker. Jeg spiller sporten jeg elsker over alt på jord, og jeg har neonfargede negler. Dette høres da ut som oppskriften på godt humør? På godt mot, og på glade dager?

På et tidspunkt i dag var jeg på nippet til å begynne å gråte, og jeg kan ikke engang forklare hvorfor. Jeg var sliten, sulten og humøret var som sagt dalende.Jeg har enormt mye jeg tenker på for tiden, men jeg hadde vel egentlig håpet at jeg skulle klare å legge alt litt til side denne helgen.

Nå håper jeg på at noen timer søvn kan gjøre underverker, og at jeg kanskje er i et litt bedre humør i morgen, for det er ikke akkurat gøy å gå rundt og være sur og lei. Og det er nok neppe noe hyggelig for andre å være med meg når jeg er i et slikt humør heller…

God natt søte dere!

Om Linn

23 år gammel jente fra Hammerfest. Bor for tiden i Southampton hvor jeg studerer sportsjournalistikk.
Dette innlegget ble publisert i Uncategorized og merket med , , , , , , . Bokmerk permalenken.

3 svar til Day one

  1. Huff… håper du føler deg bedre <3

  2. livvis2 sier:

    love you <3

    vi skyver alltid problemene våre og tankene våre bare bittelitt lengre fram.. noen ganger er ikke det så bra..

    savne dæ :)

Legg igjen en kommentar

