Amsterdamned 2012

I skrivende stund sitter jeg i en kjempemyk seng. På et hotellrom, midt i hjertet av Amsterdam.

Utenfor er det ikke så altfor mange biler, det er kanskje noen sykler, noen motorsykler, og en hel del mennesker til fots. Likevel er det ikke bråkete.

Over macens små høytalere kan man høre Drive By av Train. Karen står i dusjen. Lyden av vannet som treffer gulvet når ut i rommet, og alt er egentlig ganske fredelig.

Etter to dager uten søvn er jeg nå på randen av utslitt. Jeg sto opp i går en gang mellom 10 og 11, dagen ble brukt til å se litt på fine Bergen som jeg har savnet så sårt. Jeg tok en hel haug med fine bilder, jeg kjøpte meg ny mobiltelefon, og jeg var på min første innebandytrening på nesten et helt år. Dere kan tro det var deilig! Og jeg vil faktisk påstå at jeg fortsatt besitter en hel del ferdigheter. Jeg er kanskje ikke i toppform, og jeg må kanskje trene litt på presisjon, men alt sitter fortsatt der det skal.

Ettersom jeg skulle ta flybussen klokken 03:50 om morgenen, bestemte jeg meg for ikke å legge meg. Jeg hadde tross alt aldri klart å våkne tidsnok..

Etter en lang, og slitsom reise, ankom vi endelig Amsterdam en gang i 11-tiden på formiddagen i dag. Jeg er ekstremt støl etter gårdagens trening, og jeg kan virkelig ikke sette ord på hvor mye jeg gruer meg til å spille i morgen. Det kommer til å bli smertefullt til tusen.

Men jeg er fornøyd. Jeg har fått tilbragt mange timer med fantastiske mennesker, og jeg har fortsatt mange timer forran meg både i morgen, på søndag og på mandag.

 

3 comments

  1. have you met miss jones? · juni 15, 2012

    Så gøy! :D
    De sengene så hvertfall veldig gode ut! :D

    • Linn · juni 15, 2012

      Sengene er kjempegode! sov som et lite barn i natt :D

  2. Elizabeth Michelle · juni 15, 2012

    Man blir jo utslitt både i kropp og hode uten søvn <3

Legg igjen en kommentar

